Une en ny bekantskap

Eftersom jag har behövt en ny mascara ett tag så föll valet på denna 100% naturliga av det franska märket Une.
Många verkar ju nöjda med den, så troligtvis blir väl jag det också.
Naturligt Snygg (Hanna) utnämnde denna årets favoritmascara 2012 läs om det här
Bara det att den nästan alltid är slut på Åhléns säger ju en del.
Egentligen ville jag ha en i brun, men eftersom den aldrig finns inne, så fick det ändå bli en svart, funkar ju alltid även om det ger ett hårdare intryck.
Det här är min första bekantskap med märket Une, så det ska bli spännande att se hur den funkar: :)
Min största rädsla är att den ska svida i mina väldigt känsliga ögon och att jag därför inte kan använda den...
Någon som provat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0