The best ever för mina kinder

SIDEN Siden Siden säger jag bara!
Finns inget bättre än sidenörngott för hyn i ansiktet.
Love love love!
Inga krämer i världen har hjälpt mig på samma sätt som ett sidenörngott :)
Det märks alltid tydligt på morgonen och även resten av dagen (efter insmörjning och allt) att utsidan av mina kinder är torrare än resten av ansiktet, dessutom har jag börjat få en massa fula torrhetslinjer där när jag grimaserar eller ler...inte så roligt!
Vill ju inte ha permanenta torrhetslinjer även i avslappnat tillstånd.
Förstår att det här beror på att jag är en sidosovare (är väl ändå vanligast?!?), brukar dessutom vara torrare på den sida jag brukar sova på mest.
Så, efter att ha köpt ett sidenörngott på Sidenselma, blir det fler helt klart eftersom kinderna snabbt har börjat återhämta sig :)
Kommer nog att bojkotta mina bomullsörngott nu faktiskt! (Sy i hop till ett påslakan sen kanske)
Många med eksem blir ju dessutom bättre av att sova i siden och klä sig i det, brukar minska klåda o.s.v. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0