Benecos ekologiskt smink


Trendig ekologisk make-up till fantastiska priser hittar du hos benecos.
I benecos sortiment finns allt från den naturliga fräscha looken till den mer färgstarka sofistikerade.
BDIH-certifierade benecos innehåller INGEN paraffin, parabener, silikoner, PEG och syntetiska färgämnen, parfymer eller konserveringsmedel.


Vad sägs om detta?!? Foundation för 111kr och Kajalpenna 44kr!
Detta och fler prisvärda sminkprodukter finns att kolla in här: http://renskönhet.se/
Benecos är ett nytt märke för mig och jag antar att det är väldigt nytt i Sverige också?!?
Med tanke på priserna är detta något som jag troligtvis kommer att pröva någon gång! :)
Ni kanske undrar varför jag sällan skriver någonting om smink?!?
Det är av den enkla anledningen att jag använder så lite smink, ja oftast inget smink alls faktiskt!
Så som ni säkert förstår finns det inte så mycket att skriva om i från min sida.
Jag färgar ögonbrynen hemma ibland....tyvärr finns det hitills ingen naturlig/ekologisk färg för detta ändamål, men när det kommer kommer jag givetvis att gå över till det!
I övrigt blir det mascara några gånger om året....mest för att jag tycker att det sliter på huden runt ögonen när man ska ta bort den :(
Smink är egentligen någonting jag tycker är roligt och något som jag ägnade mig åt för ett antal år sedan...men som sagt det där med mascaran....och så orkar jag ofta inte heller!
Sminkar du dig dagligen/ofta och i så fall hur mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0