O.N.E. Dagkräm testad

Har känts VÄLDIGT TUNGT på alla sätt och vis på sistone!
Har inte orkat skriva något om det eller något annat heller just därför...
Känns väl inte riktigt lika illa för tillfället i allafall...
Men har ändå ingen ork att få något av det skrivet som jag har tänkt ett längre tag....

Men....något då!

O.N.E. dagkräm
Hade tyvärr hunnit testa den mer än vid tre tillfällen innan den lilla provburken åkte i golvet utan lock =(
Så det är ingen längre test precis, men jag tror ändå på den här krämen.

♥ Den ger en mild ,icke svidande/irriterande känsla vid applicering.
♥ Återfuktar bra, går lätt in i huden.
♥ Ganska mild lite söt och en aningen bitter doft av granatäpple.
♥ Kanske lite för rik/fet om man har fet hy.
♥ Tror att den passar de flesta även om det står att den är för torr och känslig hy.

Jag kommer troligtvis att köpa den om ett tag.
Som jag nämnde i förra inlägget om o.n.e. så finns den än så länge endast på Åhlen´s apotek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0