o.n.e. ny Ekologisk serie




Såg ni annonsen i från Åhle´ns apotek i Metro i går?!?
I allafall så har Åhlen´s apotek precis släppt en naturlig och Ecocertifierad Hudvårdsserie som heter o.n.e.
Very very nice måste jag säga, mer sådant och mindre produkter fullproppade med syntetiska och hälsofarliga ämnen tack!
Endast på Åhle´ns Apotek finns den.
Var förbi Åhlen´s city i dag och bad om prover på ansiktskrämen och rengöringsmjölken, så nu har jag att pröva i kväll =)
Hyggliga priser har de =)
Dagkräm 99kr (Erbjudande,normalpris 139kr) 
Rengöringsmjölk ungefär samma pris (minns ej riktigt..)

Har inte hittat någon svensk sida att länka till, men en dansk i allafall.
Där står det att o.n.e. består av 14 olika produkter i kategorierna ansikte kropp och hår.
Vet inte om Åhléns har alla, men de hade i allafall produkter i från alla kategorier.
Här kan ni i allafall läsa mer om o.n.e.
http://www.midelfartsonesson.no/no/Hud--har/Hud/ONE/


Kommentarer
Postat av: ecofriendlyswede/Jeanette

Intressant. Måste jag kolla på nästa gång jag kommer in till City. Tack för tipset!

2010-06-12 @ 17:28:18
URL: http://gogreenmakeup.wordpress.com
Postat av: Sara

Har köpt deras deodorant nu, får se hur den funkar. Bra av Apoteket iaf och börja ta in ekologiska produkter.

2010-07-18 @ 09:15:03
Postat av: Estelle

Den har jag också köpt =)

Berätta gärna vad du tycker om den!

Jag är dålig på att jämföra den med annat eftersom jag de senaste åren bara använt en saltkristalldeo.

2010-07-21 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0