Letar som tusan nu


Just nu så är jag så tvångsartat upptagen med att kolla solskyddskrämer för ansiktet att så mycket tid går åt att jag inte gör något annat på nätet typ...
Här hänger jag mycket:
http://www.cosmeticsdatabase.com/
Om någon undrar =)

Dessa kriterier vill jag ska uppfyllas:

♣ Naturliga ingredienser
♦ Minst 20 i solskyddsfaktor, men helst så hög som möjligt
♥ Säker, inte hälsofarlig och så enligt Cosmeticdatabase
♣ Inte ge tilltäppt hud och finnar
♦ Gå att få tag på inom Europa (för dyrt m tullar annars)

Jag vet jag är ute i väldigt god tid, jag ska inte resa till något soligt land om någon nu trodde det ;)
Men, det här med solen och solskyddskrämer är ett sådant jäkla helvetesproblem för mig att det är lika bra att börja leta nu!
Varje år är det bara en massa ångest av stora mått p.g.a detta och någon gång måste jag väl hitta något bättre alternativ än att sitta inomhus och må skit i stället?!?
Hatt är inte tillräckligt tyvärr.

Av alla naturliga solskyddskrämer jag prövat har jag fått tilltäppt hud och finnar av i ansiktet =/
Så om någon har något bra tips så blir jag överlycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0