Morotstvål



Den här nya tvålen är jag nyfiken på, den lovar väldigt mycket vilket gör mig lite skeptisk men men....
Hörde talas om den på ett forum, en kille där var supernöjd med den och hade blivit av med sina finnar och fått mjukare hy.
Nä, den ska jag pröva, kostar inte mer än 49kr (utan frakt) och borde ju snart gå att köpa in någon vanlig butik.

Miljövänlig tvål hos morotstvål.se

Morotstvål.se lanserar nu en handgjord morotstvål (Body & Soap) av yttersta kvalitet.
Denna morotstvål tillverkas i Filippinerna. Body & Soap har visat sig ha märkbart goda effekter för behandling av t ex psoriasis, acne, finnar, eksem m.m. Då den innehåller mycket A och E vitamin från den färska moroten samt fuktbevarande olja, reparerar denna morotstvål huden på ett tillfredställande sätt.

Tvålreceptet togs fram av en forskare från Alabang, Filippinerna, för ett deceniumsedan. Receptet har nu bidragit till att produkten når marknaden med nära 100%positiv feedback från slutanvändare

Tvålens kvalitet:
Tvålen är biologiskt nedbrytbar, miljövänlig, naturell och organisk. Den mjukar upp och fuktar huden på ett neutralt sätt. Den har även egenskaper som kan motverka åldrande. Många användare påstår att de kan se en märkbar positiv effekt redan efter några dagars användning. Tvålen innehåller 100% morots - örtextrakt, lauricolja(fuktbevarande olja), glycerin och färgmedel.



Kommentarer
Postat av: Erica

Nä, nu känner jag mig hemsk - jag är nämligen inte alls tvilling, utan lejon. Jag gillar inte att skriva ut mitt riktiga födelsedatum på webben så jag brukar hittepå nåt :)

Skitlöjligt, men så är det. Jag är augustibarn men tvilling i smyg ;)

2010-02-18 @ 16:53:29
URL: http://frokenjulian.blogspot.com
Postat av: mimmi

Kan du inte skriva en recension om den här tvålen?? är väldigt nyfiken på om den fungerar då jag nyss har beställt hem två stycken. Tacksam för svar!!! Ha de så bra!

2010-06-11 @ 18:51:54
Postat av: Estelle

Hej Mimmi!

Tyvärr kan jag inte göra det som det är nu i allafall, för jag har nämligen inte testat den än...men någon gång lär jag väl göra det...bara inte just nu.

Är det något särskilt ändamål du tänkt använda tvålen till?

Torr hy/finnar eller bara allmänt?

Vet att flera har skrivit om den på http://www.stylesearch.se

där har det varit folk som tyckt att den hjälpt mot finnar.

Du får jättegärna återkomma och berätta vad du tycker om Morotstvålen när du prövat.

Ha det så bra du med!

/Estelle

2010-06-16 @ 08:28:55
Postat av: Ida Maria

hej!

Har använt min morotstvål 3ggr och varje gång upplevt den vanliga svedan, men sen har också min hud blivigt röd flammig :S

Hände det här dig under de första användningarna?

Tacksam för svar! :)



/Ida Maria

2010-10-05 @ 14:41:12
URL: http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0