Ny favoritrengöring till ansiktet


Jag tror att jag har nämnt den tidigare den parfymfria rengöringsmjölken i från svenska naturkosmetiska och ekologiska Estelle & Thild, tyckte iaf att den var för fet och inte riktigt något för mig,men jag har ändrat mig och köpt den.
Har nu använt den i någon månad och är helnöjd =)
(men som med vilken rengöringskräm/rengöringsmjölk som helst gör den sig bäst med rengöringssvampar/bomullsrondeller...särskilt för mig som lätt får oren hy annars)
Så här upplever jag den:

♥ Den känns väldigt mild
♥ Ganska tjock och krämig
♥ Fri från parfym/eteriska oljor
♥ Icke uttorkande
♥ Passar känslig hy/alla hudtyper

Finns på Kicks som alla deras produkter gör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0