Bara för att jag saknar Rosenserien...

Inte för att vara tjatig, men jag bara måste prisa Rosenserien igen trots att jag inte använder den själv längre.
Vilket beror på att jag har en så hypersupersensitiv hy =/ (Jag kan reagera på vad som helst även om det är ekologiskt, totalnaturligt och gjort för känslig hud)
Men alltså, deras ansiktskräm för torr och känslig hy var helt fantastisk så länge jag tålde den (någon månad)
Har nog inte haft så fin klar och småporig hy sen jag var liten som jag fick av den.
Oh I miss it so!
Har du inte prövat Rosenserien så gör det säger jag bara!
Varför inte slänga i väg ett litet snällt mail till tillverkarna och fråga om några prover?!?
Det gjorde jag och fick fler prover än jag bad om till och med =)
Helt gratis utan frakt och allt! Skitbra service ju! =)
http://www.rosenserien.com/index.php

By the way, den här modellen de har är jag sjukt avis på...så fräsch tjej!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm inte att hon säkert är photoshoppad!

2009-09-12 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0