Lugnare hud javisst!


Nu har jag kört nån vecka med Urtekrams oparfymerade bodylotion som ansiktskräm och havregrynsrengöringen + mitt ansiktsvatten.
Yes!!
Det har gjort susen =)
Min hud är mycket lugnare och gladare av detta!
MEN
, jag orkar inte hålla på med havregrynsgeggan så här varje kväll...
Vill hitta något annat att rengöra med så att jag slipper stå och röra i hop och vänta på rengöringen i en halvtimma varje gång...
Sökandet fortsätter med andra ord i jakten på den perfekta ansiktsrengöringen.
Var inne i den svenska naturkosmetiska märket Wise butik idag och fick några prover, b.l.a på deras rengöring.
Nu ska den testas och hoppas på.
Fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0