Yummi choklad med sesamfrön i

Nu har jag skapat en ny kategori ämnad för nästan bara choklad.
För  en chockoholic som mig så blidde det nästan tvunget ; )
Ensam om att vara ett chokladfreak är jag ju inte heller så.....

Här kommer i allafall ett tips på en ny choklad med sesamfrön i, en riktigt lyckad kombination måste jag säga = )

image47
Ja, jag behöver väl knappast skriva vad det är för sort nu va!? ; )

Jag är inte något jättefan av Marabous mörka choklad annars, föredrar hellre andra märken på mörk choklad...men med sesamfrön yummi yummi!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aha? Jag såg den i affären och tänkte att det var en udda kombination? Men det kanske funkar? jag måste testa. *mer choklad åt folket*

2008-05-17 @ 17:40:37
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0