Rosenserien = )

I dag har jag varit och shoppat ett nytt tillskott ur min favorithudvårdsserie Rosenserien, nämligen deras solkräm med solskyddsfaktor 20, hoppas hoppas att den är lika bra som de andra produkterna jag prövat av dem...
Hitills kör jag med deras fuktighetsbevarande kräm för torr/känslig hud, ögonkräm och läppcerat och rekommenderar alla dessa jättevarmt.

Jag har inte lika stora förhoppningar på solkrämen med tanke på att jag har prövat så enormt många olika solprodukter redan med en massa olika nackdelar...men men jag skriver och berättar om hur den är när jag har kört med den ett tag så att både jag och ni får se...
Annars är det väl bara att börja använda burka kvar för mig som skydd ; )

image39







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0