Aloe Vera


image25

Jag har nyligen upptäckt Aloe vera för egen del, känt till det har jag ju gjort väldigt länge, men inte använt mig av det förrän nu faktiskt.
Jag måste säga att jag blivit rätt förvånad över hur bra och snabba resultat den Aloe jelly i från märket Sasco jag använt mig verkligen gett mig.

Jag har använt den på små sår, några konstiga utslag/blemmor som jag får i ansiktet i bland (och är svårläkta, tar lång tid innan de försvinner) och på skoskav hitills, resultatet har varit snabbt och synligt verkligen.
Blemmorna har läkt mycket snabbare och skoskaven/såret har också läkt mycket snabbare än vanligt = )
Nu känner jag att jag inte vill vara utan en tub Aloe Vera i mitt badrumsskåp.
Ska ju vara bra mot de flesta hudåkommor så som solsveda, eksem, insektsbett, klåda m.m
Ett tips till er som inte prövat säger jag bara!


image26







Kommentarer
Postat av: Danni

Har hört att det är väldigt bra att dricka aloe vera också! Speciellt för håret och hyn.. annars för hälsan också :S borde kanske ta och prova det :P

2008-05-07 @ 22:35:35
URL: http://danniellas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag körde aloe i ansiktet på sonen när han fick fullt med brännblåsor/utslag från solen häromveckan. Blåsorna försvann nästan med en gång. Jag håller med dig - det är superbra!

2008-05-11 @ 15:42:29
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0