Ayurvedisk ekologisk hudvård....

Wow vilka stora härliga snöflingor det virvlade runt  här i eftermiddags, såg ni dem?
Mig fick de verkligen att tänka på duniga fjädrar....som om det vore vilt slagsmål i hönsgården typ = )
Låg här trött i min säng och tittade ut på dem igenom fönstret i något slags meditativt tillsånd nästan...

Innan dess har dagen gått i hälsans tecken, har varit på  taktilmassage (en väldigt lätt och lugn form av massage, strykningar på huden...) hos min vanliga jättegulliga massör som jag har gått regelbundet hos i ett par år nu.
Sedan  bar det iväg till Gryningens hälsokost för att möta upp syrran och shoppa lite bra grejer eftersom hon hade en kupong med 10% på allt i sortimentet.
Blidde en rengöringsmjölk av det fina Ayyuervediska och ekologiska märket Lakshmi som jag hade planerat =)
Mer om deras produkter och filosofi finns här:
www.natur-skonhet.com/

image95

Vill må bättre någon gång nu!!!!
*Gaaaha*
Blir galen på att känna mig jäkligt trött sliten och som om förkylningsskiten inte vill ge sig och försvinna ur min kropp,
Lär ju dröja ett bra tag innan jag orkar träna igen nu och komma in i det på allvar = (
Planerna på att pierca näsan lär ju också dröja, måste ju vara snorfrisk och må skapligt först ju.....
 






Kommentarer
Postat av: victoria

Håller med. Bra där, du verkar vara van. Nje, har inte testat faktiskt, men någon vecka utan piercingen i skulle nog fungera! Men så har jag haft hål i näsan i några år. Till en början (ja, säkert kanske första året) så kan det växa för en liten hinna om man inte har den i. Men den hinnan är inte oigenomträngligt! :)) Jag vill också pierca mig någonstans, har funderat på det.

Å, rengöringsmjölk, det låter bra! Man får inte glömma bort huden...

2008-03-18 @ 23:17:54
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0