Snyggingarna i Prisonbreak

Det känns som om det enda jag gör för tillfället är att glo på Prisonbreak dagarna och nätterna lång.
Även om det känns så, så har jag ju i själva verket "bara" kollat på 14 avsnitt under en vecka.
Jag känner mig iallafall rätt fast för tillfället även fast jag inte vet riktigt varför?!?
Såååååå jäkla bra tycker jag nämligen inte att det är.

Det jag där emot vet är att i från början av serien så tyckte jag bara att Wentworth Miller (Michael Scofield) var något att spana in.

image17

Ja, den här bilden ser han ju verkligen inte fy skam ut på =)
Fast det är ju när han ler som man blir knäsvag, eller hur?!?


Hur som helst så har Dominic Purcell (Lincoln Burrows) numera blivit intressant också.
Ja, jag tror banne mig att han är ett större spanobjekt nu!
Så man kan ändra sig alltså =)

Här kommer en bild på honom med =)

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0