Min nya idol =)

Gud vad jag har börjat digga Peter Stormare på sistone =)
Speciellt nu när jag har sett honom i  Stjärnorna på slottet.
Det var så himla kul att få höra när han berättade om sitt liv och så i dagens avsnitt, för att inte tala om förra avsnittet när han rockade loss och dansade Tango för sig själv så att jag höll på att skratta i hjäl mig typ =)
Jag hade verkligen ingen aning om att han var en så skön, lite galen och rolig snubbe.
Sen att han spelade väldigt bra i PrisonBreak har ju självklart också gjort att jag gillar honom.
Läste precis att han ska vara med i Lost framöver också!
Det ser jag verkligen fram emot.

Ehe.....jag som knappt har haft någon bild av honom förut mer än att jag tyckt att han verkade slemmig...

Saker och ting förändras helt klart till det bättre i bland =)

image20

Peter Stormare himself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0