Favvoträd

Jag var ute och gick i går och kom otroligt nog i håg att plocka fram kameran när jag passerade ett av mina favvoträd.

Kolla in stammen på det bara, visst ser det ut som om det vore flera trädstammar som slingrade sig runt en tjockare trädstamm i mitten!

Jag tycker att det ser lite ut som om mittenträdet håller på att kramas till döds, men det är väl för att jag har på mig mina jäkla mörka negativitesglasögon  = /

Hade jag lyckats tagit av mig dem oftare så hade jag väl mer tänkt att det var ju ett träd som verkligen är omgivet av kärlek,  gosiga trädstammar som tar hand om mittenträdet liksom ; )



image65





image64
Kunde inte bestämma mig så det blidde en bild i färg och en i svartvitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0