Ansiktssvampar

Det där med ansiktstvätt/rengöring.
Det finns ju egentligen en massa jag skulle kunna skriva ang produkter/hudtyper och det, men nej inte nu.

Det jag tänker tipsa om nu är tvättsvampar särskilt gjorda för ansiktet.

Jag började använda mig av en för kanske bara en månad sedan ungefär och märker att huden både känns renare och blir finare av att jag använder mig av den.

Hur billigt och enkelt som helst är det ju dessutom =)

Finns att köpa på t.e.x . H&M,  Åhlen´s och Lindex .
Jag köpte en ganska stor svamp i dag på H&M för ynka 9.50kr som jag sedan klippte i några bitar eftersom jag tycker att det är lättare att cirkulera runt med en mindre bit helt enkelt.
Att det sedan räcker mycket längre är ju bara en bonus = )

Massera in lite ansiktstvätt i ansiktet som vanligt och grabba sedan tag i svampen och svep runt ett tag....tvätta bort som vanligt, voila, klart!

Lycka till!

                               image69


Kommentarer
Postat av: nathalie

Jo det är
bra om man kan försöka fokusera lite. Lättare att lösa en sak i taget än en hel drös med grejer på en gång :P
Min bror kan jag prata väldigt bra med, vi har alltid haft bra kontakt. Kan prata med hans tjej också. Min pojkvän pratar jag också med, han är bra att prata med o samma gäller familj. Men ibland är det också bra att ha utomstående att prata med och inte bara familj eller väldigt nära personer. Utomståendes perspektiv kan vara värdefulla!
Okej. Årsta vet jag inte riktigt vart det ligger men söder om söder säger du :)
Min bror bor i Birkastan vid Solnabron där *pekar*
Nära Sankt Eriksplan :)

2008-02-28 @ 15:28:14
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0