Arkiv X I want to believe...

Var och såg filmen i kväll =)
Tyckte den var bra och spännande, men jag kan tänka mig att riktigt inbitna Arkiv X-fans kan bli lite besvikna faktiskt.
På handlingen alltså, eftersom det var Arkiv X väntade jag hela tiden på vissa grejer, ett visst innehåll.....som aldrig kom.
Är nog taskigt att skriva mer än så för er som inte sett den.
Jag är i allafall nöjd och det är min vän A jag såg den med också =)
Skönt att se en film utan att hacka sönder den med en massa pauser som vi alltid gör annars =/
(toapauser, ätpauser, kommentarspauser som rinner ut i diskussioner m.m)








Föredrar där emot David Duchovny som Hank Moody i Californication, där är han ju till och med rätt snygg.
Hoppas verkligen Californication kommer tillbaka!




Kommentarer
Postat av: lakritz

Låter som att den är sevärd iaf! =) Ska försöka kila iväg på den.

2008-08-25 @ 02:40:05
URL: http://lakritz84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0