Jojobapeeling

image139

I dag har jag tänkt att bege mig till Moonsun  i gamla stan för att köpa Jojobakorn
(ett fint pulver gjort på jojoba som används i peelingprodukter)
Har nämligen både upptäckt Moonsun och jojobakornen nyligen när jag gick förbi där för ett par veckor sedan men inte hade tillräckligt med pengar med mig för att köpa =(
Inte för att det är särskilt dyrt, en påse på ca 25gr kostar ca 60kr och räcker nog ganska länge eftersom man ju ändå måste blanda ut kornen med något (tänkte ta honung och vatten/yoghurt som jag brukar när jag peelar ansiktet)
Så efter att ha kört länge med socker eller salt som peeling blir det nog en jäkla skön och bättre effekt med dessa korn eftersom de är mycket mindre.
Jag lär ju berätta senare vad jag tyckte om det, förresten kanske någon redan har provat det?

Nu drar jag i väg = )



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du får rapportera hur det går. :)

2008-04-17 @ 12:31:53
URL: http://redseal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0