Härlig duschkräm


image103

Min nya jättehärliga duschkräm av märket Faith in nature precis som shampot och balsamet jag nämnt tidigare och gillar jättemycket.... = )
Den här duschkrämen luktar jättefräscht av eteriska oljor i från citrus och ylang ylang och huden blir bebislen.
Jag har till och med provat den i ansiktet och tycker absolut att den funkar jättebra där med....
Hade aldrig trott att skillnaden mellan riktigt naturliga produkter och "vanliga" kunde vara så stor som jag upptäckt sen jag börjat med både rengörande och återfuktande krämer som är riktigt fina naturliga och rena.
Jag önskar verkligen att jag hade gjort det redan som tonåring när jag hade en massa problem med finnar och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0