Framtidsprofetior

Kanske berättar jag mer än vad jag har gjort tidigare i bloggen nu?!?
Jag vet inte, för jag minns inte hur mycket jag har berättat...
Men det finns ju säkerligen mycket jag inte har berättat tidigare och kanske kommer jag att fortsätta med det om det känns givande för mig.
I bästa fall är det även någon mer som får ut något av det jag skriver...
En av sakerna som känns extra skrämmande och aktuellt nu är det här med krig, Ryssland, Ukraina, försvarets förstärkande av Gotland och drönarna som flugit över alla tre av våra svenska kärnkraftverk!!! (ryska drönare antar jag?!?)
Min mamma som är djupt kristen och så har varit sedan jag föddes ungefär (hon har befunnit sig i de extrema kretsarna som Livets ord) har under tonåren skrämt upp mig rejält med bland annat fruktansvärda framtidsprofetior om krig i Sverige under den yttersta tiden då allt ska bli fruktansvärt i världen (innan Jesus kommer), exakta platser där det ska bombas och annat hemskt ska hända o.s.v. Hon gav mig även den här boken som jag önskade att jag aldrig hade läst:: https://www.adlibris.com/se/bok/synen-9789179995652
Allt detta har funnits med mig mer eller mindre hela tiden sedan dess och bland annat var en stor anledning till att jag blev mer eller mindre tvingad av psykiatrin att börja med antidepressiva för första gången när jag var 20 fast jag var helt emot det (de hotade med att jag inte skulle få gå i terapi annars) eftersom skräcken för krig var så stor att jag ofta vaknade på nätterna med panik när jag hörde flygplanen som flög över lägenheten där jag bodde på den tiden. Trodde att det var krigsflygplan och att det var kört för att kriget kommit till Sverige.
Känner mig bitvis skräckslagen för att det snart kommer att bli krig i Sverige nu och säkert är jag inte ensam om det även om de flesta inte är uppväxta med sådana skrämmande framtidsprofetior. 
 
Råkade precis på den här skrämmande länken i en facebookgrupp jag är med nu också, även detta handlar om sådant som min mamma har skrämt upp mig med och skrämmer skiten ur mig när jag läser detta: 
https://www.kmr.nu/single-post/neuralink-elon-musks-nya-uppfinning-för-att-kontrollera-din-hjärna?fbclid=IwAR2SV9NFJKqkn61ooZqggvPlQkI-0EKKl6jEWxtHsLH6YK_WEaAMOaImM_4 
 
Orkar verkligen inte med den här himla skitvärlden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0