Sommarvärme....

Nu orkar jag inte med någon mer gassande sol och värme mer, i dag känns det dessutom som om jag har feber, känns som om det är 30 grader och åska i luften fast det "bara" är 24 här nu.
Men det värsta med all sol och värme som har varit på sistone är som vanligt alla människor som grillar, picknickar och umgås överallt och gör ensamheten olidligt plågsam.Till och med mina grannar umgås och sitter i hop med varandra på balkongen och på uteplatsen.
Jag känner bara att jag inte passar i hop med någon och inte hör hemma någonstans, kommer jag någonsin att få uppleva det motsatta?!?
Det känns omöjligt långt borta.....
 
Sms från min barndomskompis i morse (som jag ej har träffat på över 10 år) 
" Åh! Känner du sommarvärmen? Så härligt! :) "
 
Ja, det måste ju vara härligt för alla som känner så........
Känner mig otroligt rädd för att denna sommar ska bli lika hemsk som den varma och soliga sommaren som var för två år sedan, en av de värsta somrarna i mitt liv.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0