Relationer på Coop.....

Det finns en kille i 25-30 års åldern (om någon nu är intresserad av ålder, man ska väl egentligen inte bry sig folks ålder eller?!?)som jobbar på Coop där jag bor som alltid har varit så oerhört trevlig, skojfrisk och pratglad.
Ja på ett sådant utmärkande sätt att jag vid ett flertal tillfällen hört folk som bor i kvarteret prata om honom och hur trevlig de tycker att han är.
Jag har  hur som helst varit trevlig och pratglad tillbaka på vilket sätt som vilken människa som helst skulle kunna vara....
Har väl i allafall jag tänkt....
 
Men, för ett tag sen...
Jag berättade för honom om hur trevlig jag hörde att ett par som jag mötte när jag klev in till Coop pratade om att han var och att jag själv också tycker det.
Ja, jag lade även till att jag tycker han är trevligast av alla som jobbar i den Coopaffären.
Då blev han glad och sa tack det samma till mig! 
Sen sa jag det jag kanske inte borde ha sagt, nämligen:
 
"Det är så skönt när man kan vara trevlig och folk inte tror att man flirtar eller så för det, jag har varit med om att folk tror att jag flirtar och är intresserad bara för att jag är trevlig, det är så synd att det ska behöva vara så"
 
Ända sedan den här gången har han varit som förbytt, inte alls trevlig och glad mot mig, han säger knappt något alls än det som är nödvändigt faktiskt.
Verkar ju faktiskt som om han blev sårad och var intresserad av mig eller något?!? Och att han kände sig nobbad av mig?!?
 
Vet faktiskt inte vad jag ska tro annars?!?
Känner mig i allafall illa berörd och tycker synd om honom om det är så...
 
Känns obehagligt att handla på Coop när han jobbar efter det.
Vet inte om jag borde säga något, fråga honom något?
 
Tips mottages gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0