Hur hittar man tillbaka?!?

Om allt inte bara fortsatte att kännas så meningslöst, om det ändå  fanns någon lust till något.
Jag är övertygad om att alla andra problem med både kropp och själ skulle vara lättare att hantera om det fanns lust och mening......
 
Men jag vet verkligen inte hur man hittar tillbaka till någon lust och mening, jag vet att jag inte har känt det på över 13 hemska år....
Jag vet inte varför jag finns till över huvud taget....
 
Att dagar, månader och år hela tiden känns så himla bortslösade känns fruktansvärt plågsamt.
 
När man hör andra människor berätta om grejer de tycker är kul och trevligt, saker de har hittat på eller ser fram emot känns det bara plågsamt och jag undrar varför inte jag kan få känna så?!?
 
TUNGT är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0