Inte oväntat sjuk..

 
Igår blev jag rejält sjuk i hög feber och förkylning och kunde inte annat än ligga utslagen i sängen hela dagen :(
Så slut att jag inte ens kunde läsa mer än typ en timma på hela dagen, hade jag varit i så pass skick att jag kunde ha gjort något hade jag ju åtminstone kunnat distraherat bort all oro i kroppen till viss del för det känns verkligen olidligt att behöva ligga i sängen och inte kunna koppla av för fem öre.
Förhoppningsvis orkar jag läsa i sängen i dag i allafall, känns som det nu åtminstone.
 
Det enda jag kan komma på som är positivt med att vara sjuk när det är sommarvärme och sol är att man kan ligga i sängen med vidöppna fönster utan att frysa och att man får se lite natur utifrån och andas relativt frisk luft.
 
Att jag har blivit sjuk känns inte speciellt oväntat, har varit extremt spänd stressad m.m. i över en månad och på detta slutligen tre nätter med extrem sömnbrist, si så där 1-2 timmars sömn per dygn :(
Inte speciellt konstigt att bli rejält sjuk då.
 
Givetvis måste jag ringa inte mindre än två bibliotek och minst två andra samtal förutom det i dag.
Sista dagen att lämna böcker/skivor och film just idag så klart!
Vet ju att det tar tid för mig att bli "frisk" och hoppas verkligen att jag kan få en extra vecka på filmen, för de tar annnars 10 kr dagen för försenad film, helt sjukt! (Huddinge bibliotek, lånar ju inte där ofta och det var första gången jag ens lånade film där)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0