Skäms...

Jag skäms till och med för att jag skäms för att jag mår så dåligt.
Skäms skäms skäms....
Skäms för mina grannar för att jag alltid går här ensam, det går liksom inte att dölja hur ensam jag är.
De måste tycka att jag är konstig, en loser, verkligen är fel på mig...
Hur kommer man någonsin någonstans när allt bara är som att välja mellan pest och kolera hela tiden?
Jag önskar att jag hade sluppit gå igenom större delen av mitt liv eftersom det bara har handlat om lidande...
Framtiden skrämmer mig lika mycket som allt  hemskt och jobbigt som förföljer mig och påverkar mitt liv dagligen.....
Skäms för att jag skrivit detta inlägget, tur att jag inte skrivit mer detaljerat för då hade jag skämts i hjäl typ...........
........................................
.................................................................
.............................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0