En överlevnadsguide för oss känsliga (HSP)

Den här boken lånade jag på bibblan innan jul och i princip sträckläste eftersom jag kände igen mig så och tyckte att boken var så intressant och bra.
Min syrra tipsade mig för flera år sedan om någon utländsk sida där det stod om just Highly sensitive personality (HSP) eftersom hon tyckte att det stämde in på mig, så det känns inte helt nytt för mig med det här begreppet.
Jag tror faktiskt att jag ska köpa den här boken, för den har en hel del tips och sådant som kan underlätta ens liv, sådant som kan vara bra att läsa om och om igen för att kunna ta till sig och tillämpa.
Så här står det på baksidan av boken.......
Finns bland annat att köpa här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0