Eilas Naturella hudkräm

Eilas är ett svenskt naturkosmetiskt märke som har ett högt innehåll av ekologiska ingredienser i sina produkter och dessutom inte har så höga priser på sina produkter som många andra naturliga märken har.
Dessutom har de ett stort sortiment av både hud och hårprodukter.
Krämer utan parfym/eteriska oljor kryllar det inte precis av, så jag beslöt mig för att testa deras Hudkräm Naturell som jag betalade ynka 65-70 kr för när jag köpte den på Hornstulls Hälsokost (Nej, inte Hornsgatans hälsokost som jag nämnt några gånger tidigare ;)
 
Så, vad tyckte jag då om Hudkräm Naturell?!?
En ganska fet men väldigt återfuktande och bra kräm var detta.
Även ickeirriterande för min känsliga hy.
Men den gav mig tyvärr större porer och lite oren hy.
Så efter att ha använt den i några veckor fick den bli en riktigt bra handkräm i stället.
 
Jag måste verkligen tipsa om deras provförpackningar, de har prover på rätt mycket produkter och alla förpackningar kommer så vitt jag vet i en liten airless pumpflaska ( har skickat efter prover själv) på 10-30 ml beroende på produkt.
Alla Prover kostar 20 kr styck och de bjuder på frakten om man bara beställer prover! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0