Bra eller dåligt, inte vet ja....

Hmm, nu är det så där igen, precis som i somras när jag slutade med socker och samtidigt började med en medicin...
Jag vet inte vad som är vad?!?
Börjar jag känna mig mer samlad och lite mer avslappnad på grund av att medicinen (Valdoxanen) precis börjat verka på ett bra sätt eller är allt tack vara avhållsamheten i från socker?!?
Känns dessutom som ingen skulle kunna ge mig ett bra svar på detta :(
Idag, känner jag mig för övrigt mest konstig...
Borta på ett konstigt sätt, men ändå närvarande på ett sätt, men även förvirrad och tom...
Allt detta känner jag på någon slags neutral nivå dessutom...
Kan tänka mig att det är rätt svårbegripligt att förstå ;)
Jag känner hur som helst så som jag beskrivit men utan att jag kan avgöra om det är bra eller dåligt...
Går det åt h-vete nu eller blir det bara bättre liksom?!?
Hmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0