Bra anledningar att sluta med socker..

Läser och bläddrar just nu en del i Sanna Ehdins bokklassiker "12 veckor till ett självläkande liv"
När det kommer till socker skriver hon bland annat detta som kanske kan vara till hjälp för mig och någon mer förhoppningsvis :)


´
Det är möjligt att hon har lagt till en del sedan boken kom i en ny upplaga några år senare?!? Eftersom det finns så mycket mer positiva effekter som man har kommit fram till sen dess.
Får nog ta mig en titt i den nyare när jag får tag på den på biblioteket.
Man borde väl ha en lista med de positiva effekterna med sig i väskan jämt för att påminna sig, och inte som jag hade tidigare, en lista på allt dåligt som sockret ställer till med.
Det hjälpte i allafall inte mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0