Nyfiken på Rosenseriens deodorantspray

Efter att ha blivit riktigt förälskad i doften av Rosenseriens blå Unisex/herrdeo som min syrra använde förra året, blir jag ju väldigt nyfiken på deosprayen i samma doft!

Känns mer hygieniskt med en spray och dessutom kan man ju använda den som parfym :)

Det där med använda den som parfym lockar mig mest nämligen, har jättesvårt för att hitta någon parfym jag gillar.

Den luktar lite sportigt, väldigt fräscht, lite havsbris och den svalkande härliga färgen Turkos får den mig att tänka på, svårt att beskriva den bättre!

Frågan är väl hur länge doften sitter kvar? Vill ju att den ska sitta några timmar åtminstone.

Någon som vet?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0