Shampotvål




Jag var inne på Ekoaffären (f.d Hermans Ekohandel) och kollade in shampon och snackade sedan lite runt det med en av personalen, vilket slutade med att hon rekommenderade mig den här shampotvålen och gav mig ett litet exemplar av denna shampotvål gratis =)
 i går invigdes den och gjorde mig jättenöjd!
Plus och minus kommer här:

+  Härligt löddrande
+  Håret känns härligt lent och rent efteråt
+  Balsam behöver inte användas efteråt
+  Praktisk, tar liten plats, perfekt på resa
+ 100% naturliga ingredienser

-  Inte lika lättanvänd som vanligt rinnande shampo.
Måste massera upp ett lödder flera gånger för att få en tillräcklig mängd.
- Tar lite längre tid att använda (men utan balsam så spar man ju ändå tid =)
Kan köpas här:
http://www.simplynatural.se/a.asp?cidx=808&cidy=0&id=2019&page=complete
Hemsida:
http://www.jrliggett.com/


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den beställde jag minsann!

2010-06-01 @ 00:22:54
Postat av: Estelle

Minsann =)

Hoppas verkligen du gillar den nu och att du inte har lika tjockt hår som mig, börjat tycka att den verkar odryg nämligen.

2010-06-01 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0