Kom inte nära mig

Jag vill inte åka tunnelbana, buss, pendeltåg eller gå till bibliotek eller några affärer....
Jag vill inte få Svininfluensa!!
Usch vad jag är rädd!
Jag blev ju biten av ett svin (ja, en riktig gris som jag klappade) för bara ett par månader och fick penicillin som jag inte tålde, fick röda prickar på magen och finnar i ansiktet efteråt och blev sen ordentligt förkyld.
Kan inte det räcka?!?
Snälla!!!

By the way....min syrra har kanske svininfluensa just nu, hon hade över 39 grader feber här om natten, men eftersom hon uppenbarligen har ett skitbra immunförsvar så har febern gått ner helt nu bara ett par dagar senare...
Hade jag varit henne hade jag aldrig behövt gå runt och vara livrädd för att bli sjuk...
Själv blir jag ju skitdålig av minsta förkylning.

Ska man vaccinera sig mot influensan eller inte då???
De säger ju att influensan redan är i full gång och vaccinet kommer ju ändå inte på någon månad.
Är det ens någon ide´att vaccinera sig då?
Jag vet inte hur jag ska göra, vet du???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0