Halsbrännaskit!

Jag har sådan vidrig halsbränna hela tiden nu, vet inte vad jag ska göra åt skiten.
Är inte alls särskilt kul att ha sveda, irritation och hosta av det hela tiden...
För någon vecka sedan när det började som värst trodde jag till och med att jag höll på att bli förkyld eftersom halsen känns likadant som när man har halsont...
Losec och sådant har jag ju fått utskrivet tidigare av min husläkare, men inte sjutton tycker jag att det hjälpte något särskilt.
Blev bara skittrött efter jag hade tagit ett piller på morgonen, så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig 1-2 timmar...
Hmm...kanske skulle ta Losec som sömnmedel på kvällen i stället ;)
Får väl sova stående i fortsättningen så att inte syran fräter så förbannat i halsen.
Måste nog gå en kurs i hur man lär sig att sova stående först bara ;)

Näpp, nu ska jag glo på en film som jag har hyrt......My blueberry nights heter den
Vackra Natalie Portman och Rachel Weizs är bland annat med i den, så är den inte bra så har jag ju i allafall fått lite vackert att titta på =)





Kommentarer
Postat av: Catarina

Halsbränna brukar ju vara magens sätt att berätta att man ätit eller druckit nåt som inte riktigt överensstämmer med en..

2008-11-30 @ 12:04:06
URL: http://batmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0