Varg

I kväll blev det gratis förhandsvisning av filmen Varg med syrran och brorsan i filmhuset.
Peter Stormare spelade huvudrollen och var självklart bra som den skickliga skådis han är....
Men filmen var....m..ja...ok eller så där....
Mycket Norrland, renar och andra djur innehöll filmen i allafall........sorgliga, rörande djurögonblick helt klart.....
Djur, lidande och död klarar jag bara inte av utan att bli väldigt illa berörd........Inga Lassiefilmer för mig om ni förstår ; )

Känner mig väldigt köpsugen just nu, just typiskt eftersom jag har det väldigt knackigt ekonomiskt dessutom...
Är det inte så att ju mindre pengar man har, dess tu mer sugen på att köpa grejer blir man?!?
Det tycks i allafall vara så med mig....
Just nu är jag sugen på dessa plagg i från Topshop, mest den högra med prickarna,
Måste kolla om de finns i stan alltså.....


 image93image94

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: victoria

Är det sant? Jaså. Själv har jag aldrig haft problem med piercingen. Det enda är att jag tappade min piercing i avloppet när jag egentligen skulle ha burit den i några veckor till innan jag fick byta. Men det löste sig med att jag snabbt satte in en vanlig, och det har inte varit något problem. Men tänk på det, att ha ett vanligt extrasmycke i beredskap om du snabbt måste byta så att det inte växer igen. (:

Det gjorde inte det minsta ont att ta hål, det gör ondare att ta hål uppe i örat. :P

Om man tänker på att rengöra det, så... sedan finns det ju massa nerver i näsan och jaghar hört att om man träffar en specifik nerv kan man bli förlamad eller något. Men det händer tillräckligt sällan för att de som tar hål inte tar upp det. Förr var man tvungen att skriva på ett papper att man inte skulle anmäla piercarna om något sådant inträffar. Jag tog hål på ett ställe där de tar hål i etuna. Kan säga att de tog med pistol och det var inga problem. Folk brukar ju tjata på att man SKA ta med nål för att annars får man fult märke, men det känner jag inte igen... ^^ Så, hur tror du det blir nu då? Jag är nyfiken! Hihi.

2008-03-17 @ 22:18:34
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0