Tungt

Ingenting går särskilt bra just nu.
 
Jag har bara tränat en gång sedan jag skaffade kortet på Friskis & Svettis för snart två veckor sedan.

Jag äter alldeles för mycket godis och tycker illa om mig själv för att jag inte kan låta bli, men jag vet ju att jag tar till det som medicin för att stå ut........

Stå ut ut med att allt bara känns tungt, meningslöst m.m... m.m.

Jag känner mig så himla hopplös som aldrig kommer någon vart med mig själv och mitt liv.
Åren bara går på liksom....

Oj oj oj vad mycket jag skulle kunna skriva om detta, om orsakerna till varför det är som det är och hur det blivit så.....ja, en massa massa....

Nä, det tänker jag inte göra.......jag har pratat och pratat så mycket under särskilt de senaste tio åren med olika personer inpom psykiatrin och orkar inte med mera babbel....

Mmm.....lite om läget var det!



Kommentarer
Postat av: Lakritz

Godis är även min medicinering! Tyvärr har den ju en del biverkningar... =/

2008-02-13 @ 03:00:33
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0