Stress, ångest, kaos....

Stress, ångest, kaos...
Stress, ångest, kaos, sorg..
Stress, ångest, kaos och ilska....

Ja, en massa sådant skitjobbigt är det nu ochjag vet inte vad jag ska göra av alla känslor som snurrar runt?!?
Jag kan inte prata med min farsa, brorsa och syrra om allt som händer i mig och drar igång värsta jobbiga cirkusen i mig när vi ses.....
I deras ögonon verkar jag nog ganska ok till och med....
Det är helt otroligt vad ens inre kan rymma mycket utan att det syns utåt.
Ja, jag är en riktigt bra skådespelerska!

Nu ska jag i allafall och snacka med min samtalstant på psyk, alltid något.



Kommentarer
Postat av: lakritz

Du har så rätt, och det upptäckte jag ganska snart.Ska kika på din recension om Arkiv X...

2008-08-25 @ 02:38:01
URL: http://lakritz84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0