Ett prisvärt hudvårds + tidningserbjudande!

 
Eftersom jag inte bara är en ekobeautynörd utan även är en hälsonörd (bland annat) köper jag alltid tidningen Wellness (och läser alla andra hälsotidningar jag kommer över på bibblan) så vad passar då inte bättre än ett sådant här erbjudande! :)
89.50kr (porto inräknat) för tre nummer av tidningen Wellness och fyra hudvårdsprodukter i från Franska budgetekomärket MarilouBio.
Dagkräm, nattkräm, Makeupremover/rengöringsmjölk och en duschgel.
Jag har skickat in min kupong i dag och ser fram emot att testa fler produkter än handkrämen som jag redan har använt klart och gillade! :)
Är produkterna inget vidare så har jag ju ändå inte förlorat några pengar på det eftersom tre tidningar kostar lika mycket utan några produkter så...
Vill du hoppa på erbjudantet med?!? 
Som det syns på bilden (lite suddigt, sorry) kan man beställa den här prenumerationen på prenservice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0