Ovanligt mående

Idag har jag mått skapligt bra, vilket ju inte är särskilt ofta tyvärr...
Bäst att skriva ner det innan det går åt h-vete igen :(
Det kan vara så svårt att veta varför man mår bättre ibland, om det bara fanns något att gå på, så att det gick att må bättre oftare liksom!
Det verkar nämligen inte vara något särskillt som skulle ha fått mig att må bättre idag...
Har varit på Silvret och varit störd på mig själv eftersom jag som vanligt oftast blir för uppvarvad för mitt eget bästa när jag är ibland folk och babblar.
Dessutom tror jag att de andra tycker att jag är för intensiv, babblig, babblar för snabbt o.sv. :(
Jag vill verkligen kunna bryta det här intensiva, är säker på att jag skulle ha mindre ont/vara mindre spänd då förutom andra positiva sidor.
Ok, det gick nog lite bättre än vad det har gjort på en evighet med skapandet, vilket nog också berodde på att jag började med en så pass simpel och snabbt tillverkad grej som redan lär bli klar nästa gång, känns himla skönt, har så dåligt tålamod annars när grejerna tar för lång tid att tillverka.
Börjat vänja mig vid det kortkorta håret slutligen, även om det går lite upp och ner.
Märker även att folk inte stirrar på ett obehagligt sätt alls nu som de gjorde först, folk blir väl helt enkelt mindre provocerade när håret inte är lika kort längre...
Ser hur som helst fram emot när håret har växt till sig så att jag kan ha det så här som skitsnygga skådisen Morena Baccara i remaken av gamla "V"(om mitt hår går att lägga ner så vill säga?!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0