Hit och dit med jobbig skit


Jo då, jag lever fast jag inte har skrivit någonting på 2 hela veckor!!!
Ojsan sa vad tiden går fort och det har blivit kallt ute, brrr!
Det har varit mycket med både det ena och det andra...
Året började ju med en nystartskänsla och lite "Nu jäklar ska det bli ändring på en massa, det ska banne mig gå!" o.s.v....
Sen gick det tyvärr bara nerför IGEN som det brukar :(
Då blev ju givetvis min psykkontakt sjukskriven dessutom för att förvärra det hela...
Har ju ADHD-gruppen en gång i veckan fortfarande och fick då en av gruppledarna som coach ang det på samma tid som jag skulle haft min psykkontakt, bättre än inget är det väl visserligen!?! (kanske?!?)
Är alltid svårt att snacka med någon när den inte känner mig/vet hur min problematik ser ut och förstår mig.
jag har varit ledsen, arg och haft en massa ångest och hemskt kaotiska tvångstankesnurrar och fruktansvärt ont i kroppen p.g.a. jag inte har tyckt att hon har förstått mig/tagit mig på allvar.de två gånger vi har setts...*suck*
I morgon ska vi ses igen....sen är förhoppningsvis min ordinarie psykkontakt tillbaka.
Har käkat Metamina i två veckor nu igen för att ta blodprov för att se om Cipralexen höjs när Metaminan finns med i bilden och därför ger mig störrre besvär med ögonen (ont i ögonen/rödögdhet m.m)
Skulle bara ha käkat den en vecka men var tvungen att lida mig igenom en vecka till p.g.a. att läkaren hade glömt att lägga in någon provtagningsremiss vilket gjorde mig skitstressad i en vecka eftersom jag lämnade meddelanden till honom och till och med sa till honom när jag mötte honom i väntrummet utan att någonting hände!!!
Blev verkligen besviken, arg och ledsen p.g.a. detta...
Verkar som att han skiter i mig när det inte är någon annan som talar för mig...ja med andra ord min psykkontakt.
Kontaktade i allafall henne jag har tillfälligt och då löste det sig i allafall samma dag :) Tack och lov för det!
En tråkig grej med Metaminan den här gången var dock att jag inte tyckte att den hjälpte lika mycket som förra gången!?!
Why? :(
Söker efter andra möjligheter nu...
Både naturmedel och läkemedel...
Ja, det var åtminstone en del av det som försigått på sistone.
Känns i allafall lite bättre nu (men det kan ändra sig på en sekund typ...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0