Nya medicinen eller inte?!?



Strattera är den nya medicinen jag ska testa
, andrahandsval av medicin vid ADHD/ADD är det och ej narkotikaklassad som Metylfenidat (Conserta, Ritalin m.f.l)
Har dock läst en jäkla massa dåligt om den på nätet nu och undrar över huvudtaget varför man ens ger den typ?!?
Verkar ju vara sällsynt att den fungerar ens...
Som vanligt en massa jäkla biverkningar man kan få också...
Jag brukar ju t.o.m. få sådana biverkningar som inte ens står angivna på bipacksedeln :(

Usch!
Tror inte på det här nu alls!
RÄDD!

Behöver hur som helst kolla mina ögon....först!
Skulle jag behövt göra för flera år sedan med tanke på att jag har hft ont i ögonen och sveda m.m i ett antal år nu, men som med det mesta så blir det mer tänkt än gjort :(

Well...måste snart gå, ska träffa "psyktanten" och förhoppningsvis läkaren med.

Ha en bra dag ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0