Beslut fattat

Kiropraktor blir det till att börja med har jag kommit fram till nu (med hjälp av min psyktant som har rekommenderat mig en som hon går hos)
Varför?!?
Ja, någon stans måste man ju börja och jag tror att det an vara en bra början eftersom han kanske kan ge mig någon diagnos/råd ang min ena axel som är sne/lägre än den andra....ja och lite annat.
Well, det kommer inte att bli lätt, det vet jag...
Nej ångest ångest och ångest.
Vara nästan näck inför snubben först (hata, kroppsnojjor, ångest....)
Sedan vad han kommer att säga om allt möjligt...
Vet ju hur det bruar bli hos läkare och sådant liksom.
De skrämmer upp mig, ger mig världens kaos i skallen och ångest m.m.
Det är liksom en STOR anledning till att jag undviker och skjuter upp läkarbesök och annat liknande som jag verkligen skulle behöva ta i tu med....
I morgon ringer jag och bokar tid hos Kiropratorn...

Nu är jag förbannad på min fucking K-tangent som bara funkar om jag slår skithårt på den.
Kuktangent!!!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Se till att du hamnar hos en duktig kiropraktiker. En äldre man som jag känner besökte kiropraktiker pga besvär med nacke och huvudvärk. Snubben ryckte och slet,.nå´t gick fel, min bekant drabbades av hjärnblödning pga klantarslet till kiropraktiker, några blodådror skadades av allt ryckande. Jag vill inte skrämma dig, men det finns bra och mindre bra kiropraktiker, det gäller att välja rätt. Ha det fint.

2010-02-07 @ 22:00:55
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0