Krämer för fötter

Fötterna mår lite bättre nu efter si så där en veckas omvårdnad, skönt!
Men det lär väl dröja en vecka till innan hälsprickorna börjar bli riktigt bra och sen försvinner för gott om jag fortsätter att ta bättre hand om fötterna.
Jag har inte köpt något särskilt för fötterna än utan har tagit det jag hade hemma + ett provexemplar av en bi-salva jag hittade på en hälsokost...



* Skinfood (provtub) fet allround salva i från Weleda
* Handkräm
(provtub) granatäpple i från Weleda
* Natursalva
från Bio bee

Det som funkat bäst är nog Skin food, men Natursalvan också, handkrämen var för lätt.
Får se vad det blir när dessa är slut (väldigt snart)
Ska väl testa Olivolja som jag blivit tipsad om också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0