Är det järnbrist eller??

I går var jag fulast i hela världen (ja, åtminstone kändes det så när jag såg min spegelbild)
I dag är jag yr, skakis och trött som sjutton och är alldeles svullen runt ögonen.
Kom inte upp ur sängen förrän efter tolv (verkligen inte likt mig)
Skulle ju ha gått upp efter sju och åkt i väg på Silversmidet...
Nähäpp...blidde ju inte så nä =(
Jag känner i allafall att Blutsaften har hjälpt (eller så var det en jäkla tillfällighet att jag blev piggare när jag slurpade den)
Well...nu är den slut sen några dagar tillbaka och jag börjar bli dödstrött igen =/
*orolig*
Dags att gå till farbror doktorn känns det som..
Men jag hatar ju sådana besök och vårdcentraler med alla smittsamma typer som man är omgiven av där.
Huhhh!
Sällan får man någon riktig hjälp eller förståelse heller, om det inte är extremt uppebart vad det är för fel på en...ja SYNLIGT fel!
Hmm...kanske måste jag boka en tid ändå....har ju en hel del annat skit som jag skjutit på i evigheter som jag behöver ta upp också.
Som mina onda, svidande ögon t.e.x...
Fortsättning följer......




Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu bokar du tid. BUMS!

2009-10-16 @ 10:01:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0