Dermanords Mascara



Ja, jag skrev ju att jag skulle berätta om hur den här naturkosmetiska mascaran i från Dermanord var för ett tag sen..

Jo, ja en enkel vardagsmascara är vad det är, den ger färg men så mycket mer händer inte....iallafall inte med bara ett lager mascara som jag bara brukar lägga eftersom jag redan har så pass långa och täta ögonfransar...
Den får ett ok betyg varken mer eller mindre och gav mig i allafall ingen sveda i ögonen vilket jag väääääldigt lätt får av nästan alla Mascaror.

Min favoritmascara är där emot fortfarande min Dermosil 3 in 1 mascara, den ger allt!
Snygga, färgade, längre och tätare fransar utan svidande ögon. =)
Vad har du för favoritmascara då?


Nej! inte mitt öga......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0