Spraya bort skurkarna med skunkspray!

Jag har tänkt på det här med överfallssprejer, överfallslarm och liknande många gånger..
Vore väl egentligen jäkligt bra att ha med sig i väskan..
Man kan ju tydligen ha med sig en liten flaska med hårspray också har jag hört.
köpte förresten ett skitbilligt överfallslarm i en secondhandbutik en gång (De hade fått in ett lager och jag fick pröva så att det funkade) grejen var bara att det lät så jäkla öronbedövande (vilket ju så klart är skitbra och fyller sitt sydte) men jag vågade aldrig ha med mig det i väskan eftersom jag var rädd att det skulle utlösas hela tiden.
Nu funderar jag på att köpa den här sprejen:

http://www.salongk.se/artiklar/2009/08/28/83015827/index.xml

Låter ju bra, eller hur?!?

Har du med dig något i väskan som självförsvar eller något annat sätt att skydda dig på?
Tell me! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0