Underbara keramikhundar

Här är det riktigt snöoväder, en himla massa snö och det fortsätter att vräka ner.
Det positiva med det hela är att det är jättevackert med allt vitt som lyser upp och jag har sett glada hundar och barn skutta runt i snön :)
Det negativa är att trafiken där emot inte är så rolig, inga bussar går och resterande trafik fungerar begränsat på grund av tekniska problem :(
Tack och lov måste jag ingen mer stans i dag och jag fixade att passa tiden i förmiddags till psykiatrin turligt och konstigt nog!
Nog om detta, nu blir det konst!
Så många gånger under de senaste åren som jag har gått förbi ett skyltfönster på Götgatan och sett dessa underbara hundskulpturer utan att ha kollat upp vem som är skaparen och därför heller aldrig har kunnat kolla mer på nätet, i veckan gjorde jag slag i saken och gick in på galleriet och frågade vem skaparen är.
Christina Rose´n heter hon, vill ni veta mer om henne har hon en hemsida här
Vore verkligen inte fel att ha en av hennes härliga skulpturer......
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0