Nuläget...

Jag trodde ju verkligen att jag skulle ha turen att få tillbaka min väska med plånboken (nytt Id-kort och 2-300kr) och mobilen.
Men nej, tyvärr har jag inte fått det :(
Så någon jäkel har tydligen varit så fräck att den har tagit väskan med grejerna jag glömde på bussen....
Usch!
 
En massa himla strul och kraft har detta tagit, men snart är det nog över i allafall.
Har fått en begagnad mobil, men måste skaffa en ny simkortshållare till den, sen ska det förhoppningsvis funka med den.
Ett nytt simkort väntar jag på, ska dimpa ner i brevlådan, men tar tydligen tid....
Nytt leg ska fixas på torsdag, måste då ha med mig brorsan eftersom någon familjemedlem måste intyga att jag är jag...
 
I övrigt...
 
Mådde inte lika katastrofalt dåligt ett tag, någon vecka typ, men nu de senaste två veckorna eller så har jag varit hemskt nere, svår ångest, gråta gråta gråta var eviga dag, väldigt utmattad i skallen och slut i kroppen, ja ALLT har bara varit för mycket och så jäkla hopplöst igen!
En penna som inte funkar får mig att börja gråta liksom :(
Så jäkla labil liksom.
Tack och lov känns det inte så hemskt i dag, men nu är jag givetvis rädd att det slår tillbaka mot mig att jag just skrev det, brukar ju tyvärr ofta bli så :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0