Att vara glad över ytlighet är bättre än att inte vara glad alls...

Tack Coop-killen!  (samma Coop, men inte killen jag skrev om här)
Var nyss och handlade lite på "mitt" Coop och mötte en annan trevlig ung kille som jobbar där.
I allafall började vi snacka om mobiltelefoner, datorer och liknande.
Han visade sig precis som jag inte vara någon stor användare av vare sig dator eller mobiltelefon :)
Hur som helst sa jag i något sammanhang "Jag är ju lite äldre än dig, du började säkert jättetidigt med mobiltelefon och internet"
Var på han sa: "Hur gammal är du"?
Jag berättade att jag är 37 (fyllde för en månad sen, usch!) var på han blev förvånad och sa, "jag trodde du var yngre, du ser yngre ut!"

Åh vad skönt att höra verkligen!!! Var ju inte länge sen den där tanten jag träffade på trodde att jag var i 45-års åldern liksom! Fick ju panik då.

Den här killen på Coop är dessutom bara 22, känns ju ännu bättre att höra att man ser yngre ut än man är av någon som är mycket yngre än en själv :)

En i övrigt riktig skitdag blev så mycket trevligare på kvällskvisten tack och lov! :) 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0